Denne sætning bekræfter mit ejerskab af webstedet og at dette websted overholder Vilkår og betingelser samt programpolitikkerne for Google AdSense. ca-pub-4088771536061210

onsdag, maj 12, 2010

Endelig!

Flere glædelig nyheder ved denne Update.
Eksamen blev bestået. Var lidt bange for om det var godt nok. Det var det.

Men vigtiste af alt er vægten nu under 130kg. Nemlig 128.2kg. Dette er meget stort for mig. Jeg vejede nemlig over 130kg da jeg gik ud af folkeskolen, for ti år siden. Men no more!!
Jeg løb for første gang i dag over 6km. Dog med vabler på begge føder som følge af det. Igen en mile Stone!
Tilmeldingen til mit første løb er også gennemført. 6km skal løbes om eftermiddagen på grundlovsdagen. Bliver stort. Målsætningen er under 40minutter. Burde være muligt. Selvom jeg for blot to år siden gjorde meget grin med netop dette løb. Ser jeg nu meget frem til deltage.

Dog har jeg stadig problemer med mit eget billede af mig selv. Jeg ser stadig mig selv som en kæmpe fed mand. Jeg ved det ikke er sådan, men føler det nu stadig sådan.


-- Post From My iPhone

Ingen kommentarer: