Denne sætning bekræfter mit ejerskab af webstedet og at dette websted overholder Vilkår og betingelser samt programpolitikkerne for Google AdSense. ca-pub-4088771536061210

torsdag, april 15, 2010

Vægten der ikke ville ned.

Jeg er efterhånden træt af at vægten ikke længer går ned af som den plejer. Men efterhånden er den gået i stå. Og endda lidt op ad sidste gang. Jeg må se nye veje snart. Men ved ikke hvilken. Dog er jeg nu stadig i frem gang, hvad angår min form.
I dag tog en gruppe-partner trappen op til femte sal. Han er normalvægtig og jeg er så ikke helt. Men alligevel var det ham der var meget forpustet da vi nåede op. Jeg kun nemt tage turen igen. Skønheden!!
Min løbeform er dog ikke så god som håbet det skal der arbejdes hårdt på den kommende tid.
Golf sæsonen er så småt i gang, så det må også hjælpe på det.
Desværre er sodavanden igen ved at snige sig ind i kosten. Ud!! Med den igen... Vand må ind igen.


-- Post From My iPhone

1 kommentar:

Kurizin sagde ...

Nu har du jo selv fortalt at du er startet i motionscenter og styrke træner, så er det jo logisk din vægt ikke falder pt.
Du får jo muskler og muskler vejer mere end fedt.
Du kan evt se om du kan få tjekket din fedt % et sted også arbejde ud fra den i stedet