Denne sætning bekræfter mit ejerskab af webstedet og at dette websted overholder Vilkår og betingelser samt programpolitikkerne for Google AdSense. ca-pub-4088771536061210

fredag, juli 16, 2010

Hej igen, længe siden



Det er ganske vidst længe siden, men det går bedre end nogensinde... :) det siger jeg ved alle updates, og når det passer er det sgu dejligt at sige.

anyways, semesteret er slut og jeg endte med at få 10 for vores projekt. jeg er godt tilfreds, og havde sådan set håbede på at kunne få et 7tal. så at få 10 var dejligt.

Jeg er også vanen tro begyndt at gå med aviser, og skal forsætte resten af sommeren, for første gang har jeg valgt at tage søndagen med. Så jeg arbejder 7dage om ugen i 8uger... Dog betyder dette en cykeltur på alt fra 10 til 21km. Da jeg har lidt forskellige router.

Vægten går lidt ned af og jeg er på de 126kg nu. Jeg kan godt mærke der sker meget mere end blot vægten går ned nu. Jeg har faktisk modtaget kommentere om at jeg skal passe på ikke at blive for tynd, fordi man efterhånden se flere af mine knogler ret tydeligt igennem huden, her i blandt kravebenet og underarmen. dog er jeg bange for dette skal ske sådan lige foreløbigt.
Nå ja, der er stadig mange der spørg om jeg har fået "den der operation", hvilket stadig irritere mig stadig, det er som om folk ikke tror på at jeg skulle have viljen til at gøre det uden. fuck dem.
Det med vægten har jeg så også en ret god ideen om at det er fordi der efterhånden er meget ekstra hud overalt, derfor er den måske ikke så langt nede som man skulle tro, i sær overkroppen og maven er der meget ekstra hud. Benene er stadig voldsomt store... underligt.

Jeg har igen i år formået at få halsbetændelse om sommer... hvornår lærer jeg at blæseren ikke skal køre om natten... :(

Til sidst vil jeg snakke lidt en af mine støreste drømme, som jeg aldrig troede skulle gå i opfyldelse. Fordi så længe jeg kan huske har jeg gerne ville til USA, og det sker i år, rejsen er bestilt og vi skal flyve den 28. august. Dette ville ikke være muligt uden min meget gode ven, som har valgt at betale for mig, da han ikke ville af sted alene. Jeg er stadig lidt uforståelig over at dette endelig skal ske. Men jeg er klar, det skal nok blive episk. siden hen har vi fået endnu en ven med på ideen, så vi er tre der skal af sted. Jeg har aldrig fløjet før, og har altid været en smule bange for det, men jeg har ind set det kan ikke betale sig, og det skal nok gå.

Ingen kommentarer: