Denne sætning bekræfter mit ejerskab af webstedet og at dette websted overholder Vilkår og betingelser samt programpolitikkerne for Google AdSense. ca-pub-4088771536061210

tirsdag, januar 26, 2010

To ting



Der er sket to banebrydende ting på det sidste. Nemlig at jeg for første gang dumpede en eksamen, og at jeg er blevet meldt ind i et motionscenter.

Det var ikke særligt sjovt at dumpe eksamen i politisk økonomi, men det var vel et wakeup call, om at jeg har slacket alt for meget på det sidste, og det skal jeg holde op med. Jeg læser ret meget på det nu, og er ret sikker på re-eksamen nok skal blive bestået. Den er i uge 6. Hvad gik der så galt til selve eksamen, jo for det første var jeg meget mere nevøs end jeg normalt er, og så blev jeg fanget af et par tricksspørgsmål fra censors side... ikke særligt sødt. men det sker ikke næste gang!

Fitnessdk, er hvor jeg nu bruger midst en time 5dage om ugen. Det blev for koldt at løbe ude, og jeg vil gerne mere end bare at løbe. Jeg vil gerne optræne lidt muskler rundt omkring, fordi min hud er begyndt at hænge mere og mere... og vægten er nu på 133kg.

Ingen kommentarer: